|
Nieuwigheidjes op het forum
|
|
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Nieuwigheidjes op het forum
Ik heb net in de verhoorkamer een Mark Harmon Youtube hoekje toegevoegd voor al je gevonden youtubes.
![]() ![]() Something about his silver hair gets me all tingly inside. Mijn Supergave Icon is gemaakt door JoolsdS Ziva: "You have been whining like a snitch, all week." Tony: "The term is bitch." Ziva: "I know. I was being polite."
|
|||
|
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Nieuwigheidjes op het forum
Ik heb net alle topics in het verjaardagen hoekje verwijderd, omdat je dat rechtsboven in ook op de kalender kunt zien. Geregistreerde leden die hun geboortedatum invullen komen vanzelf op de kalender terecht. Als je zelf een gebeurtenis aan de kalender wilt toevoegen dan mag dat, maar Jools of ik moeten het dan wel nog even goedkeuren.
Ook heb ik een felicitatietopic aangemaakt in het verjaardaghoekje en een request topic in de bewijskelder. ![]() ![]() Something about his silver hair gets me all tingly inside. Mijn Supergave Icon is gemaakt door JoolsdS Ziva: "You have been whining like a snitch, all week." Tony: "The term is bitch." Ziva: "I know. I was being polite."
|
|||
|
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Ik heb in Abby's Lab een smoelenboek toegevoegd, en in het mediahoekje heb ik een aantal subforums toegevoegd. Deze kun je bekijken door het mediahoekje binnen te gaan.
![]() ![]() Something about his silver hair gets me all tingly inside. Mijn Supergave Icon is gemaakt door JoolsdS Ziva: "You have been whining like a snitch, all week." Tony: "The term is bitch." Ziva: "I know. I was being polite."
|
|||
|
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik heb een hoekje voor seizoen 8 screenshots toegevoegd. let op: SPOILERS!
ik heb categorie Gibbs' Desk toegevoegd. ![]() ![]() Something about his silver hair gets me all tingly inside. Mijn Supergave Icon is gemaakt door JoolsdS Ziva: "You have been whining like a snitch, all week." Tony: "The term is bitch." Ziva: "I know. I was being polite."
|
|||
|
23-08-2010, 10:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-08-2010 om 10:10 PM door Moonlampje.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Ik heb net 3 emoticons/smileys bijgevoegd voor in de berichten. Heb je zelf nog smileys/emoticons die je erbij wilt zien, stuur me dan ff een pb-tje en dan zet ik ze erbij.
|
|||
|
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Lol, de shop
Nou deze mag er van mij ook wel bij.
![]() ![]() _____________ Gibbs: Try and brand the cologne. Abby: Why, you want some? Gibbs: Nope, don't use cologne. Women I date think the smell of sawdust is sexy. |
|||
|
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Ik heb m erbij gezet
|
|||
|
Bericht: #8
|
|||
|
|||
|
Het eerste beginnerslesje is geplaatst.
|
|||
|
Bericht: #9
|
|||
|
|||
|
In de bewijskelder (en dan in het hoekje signatures) hebben we een topic aangemaakt met siggies die vrij te gebruiken zijn door alle leden / crew van de Mark Harmon Fans. Vind je het leuk om zelf ook een siggie voor alle leden te ontwerpen, dan mag dit natuurlijk ook. De siggies die voor de site bedoeld zijn kunnen gepost worden het topic Mark Harmon Fans Siggies.
![]() ![]() _____________ Gibbs: Try and brand the cologne. Abby: Why, you want some? Gibbs: Nope, don't use cologne. Women I date think the smell of sawdust is sexy. |
|||
|
Bericht: #10
|
|||
|
|||
|
De nieuwigheidjes van vandaag.
Ik heb een paar nieuwe emoticons toegevoegd. en ik heb onderaan het forum de categorie Ducky's Morgue - Archieven toegevoegd. Hier zullen wij als beheerders van het forum de oude topics naartoe plaatsen. Maarrrrr voor jullie leden zit er ook een klein leukigheidje aan vast. Jools en ik hebben in goed overleg besloten om voor de overige NCIS karakters ook fototopics aan te maken. Deze hebben we alleen gelijk aan het archief toegevoegd, zodat ze niet alle aandacht van het doel van dit forum weghalen. Namelijk, Mark .Er zitten hier best wel wat mensen die wel eens fotobewerken en het leek ons leuk om toch een foto archief aan te leggen waar ook de andere NCIS karakters bij aanwezig zijn. En wie weet trekt het ook nog wel wat nieuwe leden .
|
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help

![[Afbeelding: joolssiggielesmrmh.jpg]](http://i809.photobucket.com/albums/zz20/moontje1979/Mark%20Harmon%20Signatures/joolssiggielesmrmh.jpg)
![[Afbeelding: Mark07-2.jpg]](http://i186.photobucket.com/albums/x251/Joolsies-album/banners/Mark07-2.jpg)

Nou deze mag er van mij ook wel bij.
![[Afbeelding: Mark10-1.png]](http://i186.photobucket.com/albums/x251/Joolsies-album/banners/Mark10-1.png)
![[Afbeelding: Text1.png]](http://i186.photobucket.com/albums/x251/Joolsies-album/Jools%20private/Text1.png)
.